Friday 8 June 2012

PENJARA IS ASRAMA, ASRAMA IS PENJARA.

Hye :)

Tak nak balik asrama, apakah!!! Boleh tak kalau nak pindah? Pindah SMSS bo? My mum cakap akhir tahun kalau exam okay, ON :) klau sama je, sama je lah hidup. Tak nak senior. Tak suka. Sebab diaorang ganggu hidup aku. Tanpa diaorang aku aman bersekolah di SINI. Okay. Fuhh. nak join MIB Lah, boleh balik masa lalu and sign masuk smk tp :) Lagi aman lagi bahagia :) Dapat jumpa aina . Hikhok. Okaylah okaylah. Keep calm and go back to school sweet school.

Dah dah, mehh ceciter pasal Kpop~  Kawan aku kan, suka cakap Kpop sebagai, KPOOP . Kuang hajaq. Tak petak pe. ehh. Esok #2yearswithInfinite :) Ulala. Happy Tisu, Ye. Lapar lapar lapar. Okaylah. Tak mandi lagi wehh. MALAM NI KITA PARTY !!!!
dengan Infinite.

Aina ajak pergi USS dengan mamat yang aku admire tu. Tapi, passport pon dah expired -.-' amacam? tak pe, nanti aku try pujuk :) Bye.

No comments:

Post a Comment