Tuesday 13 March 2012


Hey,
Truth, Aku rasa sunyi bila 'group' tuhh dah tak de.
Everything jadik boring.
I think group tuh sangat bermakna. Maybe ramai benci group tuhh.
Tapi bukan untuk aku.
Aku rasa group tu tak menimbulkan isu - isu couple nih.
Tapi korang lah negative thinking -.-"
But apa yang dah terjadi tak boleh ulang lagi.
Tapi yang paling sedih,
Aku dah tak boleh jadik se AWESOME dulu.
Yah.. Hurm Okay. Stop .
Lets talk about something yang lagi menarik and fun.

KPOP :))

SNSD New Song

Ermm.. Tak sukaa.
Llalala
Okayy :) I'll share some picture.


                                          Benda ni buat aku teringat kat YAYA :))

:D
Favourite part aku :)

No jokes . She's Cute :3
Eunhae <3 and Yesung :3
SS4 Malaysia Please :3
Hoping -.-"
Cute :)


Okay :) Tu jelah kot Untuk Pagi Ni. Bye :)



No comments:

Post a Comment